Pages

Παρασκευή 8 Απριλίου 2016

Τα αποτελέσματα της Γενικής Συνέλευσης της Ένωσης Αξιωματικών Αθηνών

 
 Σε μία κατάμεστη αίθουσα, από το πλήθος των παρευρισκόμενων μελών μας, του ξενοδοχείου «ΤΙΤΑΝΙΑ» , την Τετάρτη 06/04/2016 και από ώρα 09:30, πραγματοποιήθηκε η Ετήσια ΤακτικήΓενική Συνέλευση της Ένωσής μας.
Την Συνέλευση τίμησαν με την παρουσία τους ο εκπρόσωπος της κυβέρνησης Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Τάξης κ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ Δημήτριος, ο Αρχηγός του Σώματος Αντιστράτηγος κ. ΤΣΟΥΒΑΛΑΣ Κωνσταντίνος, οι εκπρόσωποι των κομμάτων: κα. ΚΟΖΟΜΠΟΛΗ Παναγιώτα και κ. ΣΑΡΑΚΙΩΤΗΣ Ιωάννης βουλευτές του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ, κ. ΜΠΟΥΚΩΡΟΣ Χρήστος βουλευτής της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, κ. ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ Θεόδωρος βουλευτής ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗΣ, κ. ΣΥΝΤΙΧΑΚΗΣ Μανώλης εκπρόσωπος ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, κ. ΚΑΤΣΙΚΗΣ Κωνσταντίνος βουλευτής ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, κ. ΛΕΒΕΝΤΗΣ Βασίλειος Πρόεδρος ΕΝΩΣΗΣ ΚΕΝΤΡΩΩΝ, κ. ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ Αναστάσιος εκπρόσωπος ΛΑΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ, κ. ΦΡΑΓΚΟΣ Νικόλαος Γενικός Γραμματέας Κοινωνικών Ασφαλίσεων, ο κ. ΚΟΝΤΑΡΙΔΗΣ Χρήστος Αντιστράτηγος Ε.Α. και πολιτευτής ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, κ. ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ Βασίλειος Αξιωματικός ΕΛ.ΑΣ. Ε.Α. και πολιτευτής ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ, ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας μας κ. ΚΑΤΣΙΑΜΑΚΑΣ Ιωάννης, ο Πρόεδρος της Π.Ο.ΑΣ.Υ. κ. ΓΕΡΑΚΑΡΑΚΟΣ Γρηγόριος, ο Α' Αντιπρόεδρος της Π.Ο.ΑΞΙ.Α. κ. ΜΠΑΡΜΠΟΥΤΗΣ Αριστείδης, κ. ΚΑΝΝΕΛΟΣ Γεώργιος Β' Αντιπρόεδρος Π.Ο.ΑΞΙ.Α., ο κ. ΔΡΑΓΟΥΔΑΚΗΣ Αναστάσιος Γ' Αντιπρόεδρος Π.Ο.ΑΞΙ.Α., ο Πρόεδρος Ένωσης Αξιωματικών Δυτ. Ελλάδος κ. ΜΑΖΑΡΑΚΙΩΤΗΣ Χρήστος, ο Πρόεδρος Ένωσης Αξιωματικών Ιονίων Νήσων κ. ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ Μάνθος, ο Πρόεδρος Ένωσης Αξιωματικών Στερεάς Ελλάδος κ. ΜΠΡΑΝΗΣ Γεώργιος, ο Πρόεδρος Ένωσης Αξιωματικών Ηπείρου κ. ΚΟΛΙΟΠΑΝΟΣ Θεόδωρος, ο Πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Νοτιοανατολικής Αττικής κ. ΚΑΛΙΑΚΜΑΝΗΣ Γεώργιος, ο κ. ΚΑΡΑΚΟΥΔΗΣ Στυλιανός οργανωτικός γραμματέας της Π.Ο.ΑΞΙ.Α., ο κ. ΚΟΥΚΟΥΦΙΚΗΣ Σταύρος υπεύθυνος διεθνών σχέσεων Π.Ο.ΑΞΙ.Α., κ. ΑΘΑΝΑΣΑΤΟΣ Πέτρος ταμίας Π.Ο.ΑΞΙ.Α., κ. ΖΕΡΒΑΚΗΣ Πέτρος Γ.Γ. Παγκρήτιας Ένωσης Αξιωματικών, κ. ΠΟΛΙΤΗΣ Ιωάννης Β' Αντιπρόεδρος Ένωσης Αξιωματικών Κεντρικής Μακεδονίας, ο Διευθυντής Αστυνομίας Νοτιοανατολικής Αττικής Ταξίαρχος κ. ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ Πέτρος, η Πρόεδρος και Διοικητής ΤΕΑΠΑΣΑ Ταξίαρχος κα. ΧΑΡΩΝΗ Παναγιώτα και πολλοί ανώτεροι και κατώτεροι Αξιωματικοί.

     
Στο πρώτο μέρος της εκδήλωσης από τον Πρόεδρο της Ένωσής μας, αλλά και από τους Προέδρους της Π.Ο.ΑΞΙ.Α. και Π.Ο.ΑΣ.Υ., τέθηκαν τα προβλήματα που ταλανίζουν το Σώμα και τους εργαζομένους σ' αυτό, αλλά και προτάσεις προς επίλυση αυτών, με τον εκπρόσωπο της κυβέρνησης, αλλά και των πολιτικών κομμάτων και τον κ. Αρχηγό να καταθέτουν τις θέσεις και προτάσεις των, επί των θεμάτων που ετέθησαν.
          Στην συνέχεια πραγματοποιήθηκαν οι εργασίες της Γ.Σ. όπου, αφού εγκρίθηκαν ομοφώνως ο διοικητικός απολογισμός, ο οικονομικός απολογισμός έτους 2015 και ο προϋπολογισμός έτους 2016, συζητήθηκαν αναλυτικά όλα τα θέματα που απασχολούν το Σώμα και τους εργαζομένους σ' αυτό ( θεσμικά- οικονομικά- ασφαλιστικά) και εξεδόθη ομοφώνως το παρακάτω ψήφισμα:
          Εμείς οι Αξιωματικοί της Ελληνικής Αστυνομίας Αττικής που συμμετείχαμε στην Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση της Ένωσής μας που πραγματοποιήθηκε την 06/04/2016 στο ξενοδοχείο «ΤΙΤΑΝΙΑ», εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία και ανησυχία μας για την συνεχιζόμενη πολιτική των περικοπών και των δυσβάστακτων οικονομικών μέτρων που πλήττουν την Αστυνομική οικογένεια, τον Αστυνομικό οργανισμό και την Ελληνική κοινωνία γενικότερα, μέλος της οποίας είναι και ο Έλληνας Αστυνομικός..
Σ’ αυτό το ιδιόμορφο και ζοφερό κοινωνικό, πολιτικό και οικονομικό περιβάλλον, που διαλύει τον κοινωνικό ιστό και την κοινωνική συνοχή, η θωράκιση-ενίσχυση της Ελληνικής Αστυνομίας είναι επιβεβλημένη περισσότερο από ποτέ, κυρίως για λόγους κοινωνικοοικονομικής στρατηγικής, ώστε να είναι σε θέση να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στο νευραλγικό της ρόλο, στις σύγχρονες απαιτήσεις των καιρών και τις υψηλές προσδοκίες του Έλληνα Πολίτη, για παροχή αναβαθμισμένων υπηρεσιών ασφαλείας, συμβάλλοντας έτσι στην  ενδυνάμωση των θεσμών, στην κοινωνική συνοχή, στην αλληλεγγύη του κοινωνικού συνόλου και στην διαμόρφωση ευδόκιμου οικονομικά, περιβάλλοντος ομαλότητας και ασφάλειας, προϋποθέσεις βασικές για την επανεκκίνηση της παραγωγικής και αναπτυξιακής πορείας της Χώρας.
          Καταθέτουμε παράλληλα την αγωνία μας για το μέλλον της Ελληνικής Αστυνομίας, καθ’ όσον οι υφιστάμενες πολιτικές της παρατεταμένης λιτότητας και η οικονομική ύφεση ενέχει τον κίνδυνο της διάλυσης του Κοινωνικού Ιστού και τη χρησιμοποίηση των εργαζομένων της Ελληνικής Αστυνομίας, ως κυματοθραύστη των κοινωνικών αντιδράσεων και ελατήριο απορρόφησης των λαϊκών κραδασμών οργής και αγανάκτησης, κάτι που μας βρίσκει εντελώς αντίθετους.
Κρίνουμε ότι πρέπει ΑΜΕΣΑ να εκπληρωθούν τα παρακάτω θεσμικά, οικονομικά και ασφαλιστικά μας αιτήματα, που αποτελούν προϊόντα σοβαρού προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου κατά την διαδικασία της Γ.Σ., για την υλοποίηση των οποίων δηλώνουμε, ότι θα συνεχίσουμε με μεγαλύτερη ένταση τον αγώνα μας μέχρι την τελική δικαίωση.

Α΄. ΘΕΣΜΙΚΑ


Απαιτούμε:

1.Τον καθορισμό ενός ανθρώπινου, εργασιακού ωραρίου για τον Διοικητή-Διευθυντή εκάστης Υπηρεσίας, που σήμερα βρίσκεται σε καθεστώς εργασιακής ομηρίας όλο το 24ωρο , χωρίς κανένα οικονομικό αντίκρισμα. Την αναπλήρωση  των  Διοικητών  Αξιωματικών από τον Υποδιοικητή ή  άλλον  Αξιωματικό ή άλλο βαθμοφόρο της Υπηρεσίας, σε κάθε περίπτωση που αυτοί διατίθενται με διαταγή σε μέτρα εκτός της εδαφικής περιοχής ευθύνης της Υπηρεσίας τους ή συμμετέχουν σε Συμβούλια, Υπηρεσιακές Επιτροπές, εκπαιδεύσεις ως διδάσκοντες, διότι είναι βιολογικά αδύνατο να ανταποκριθούν αποτελεσματικά σε δύο ρόλους ταυτόχρονα. Ενίσχυση των αστυνομικών υπηρεσιών με δεύτερο Αξ/κο-Υποδιοικητή (όπου δεν υπάρχει), ώστε αφενός να διευκολύνεται η αναπλήρωση των Διοικητών, αφετέρου να επιμερίζεται το δύσκολο έργο της διοίκησης.

2.Την νομική και θεσμική θωράκιση του Διοικητή: α)Αναγνώριση του δύσκολου και νευραλγικού του ρόλου, τόσο με την χορήγηση σημαντικών κινήτρων Διοίκησης, όσο και με την «ντε φάκτο» απόδοση ποινικής και πειθαρχικής ευθύνης αποκλειστικά και μόνο στον κάθε υπαίτιο αστυνομικό, χωρίς να ερμηνεύεται αυτή και ως παράλειψη του Διοικητή. β)Θεσμοθέτηση ελάχιστου χρόνου παραμονής έκαστου Διοικητή, έχοντας παράλληλα το δικαίωμα επιλογής των άμεσων συνεργατών του, εξασφάλιση ευελιξίας κινήσεων, απαλλαγή του από πάρεργα και ανάδειξη του ρόλου του ως μάνατζερ της υπηρεσιακής μονάδας που διοικεί, με ανάλογη οικονομική ανταμοιβή.
3.Τον πλήρη επανασχεδιασμό - επαναπροσδιορισμό των δράσεων και του τρόπου λειτουργίας του Σώματος, με ταυτόχρονο εξορθολογισμό προτεραιοτήτων προκειμένου ανταποκριθεί με επιτυχία στις σύγχρονες απαιτήσεις των πολιτών. Σε συνεργασία με τις πολιτικές αρχές και την κοινωνία να δοθεί έμφαση στην τοπική αστυνόμευση με ενίσχυση των Α.Τ. και Τ.Α. και στόχευση στην καταπολέμηση της μικροεγκληματικότητας, που απασχολεί την καθημερινότητα του πολίτη.
4.Την βελτίωση του ισχύοντος Συστήματος Κρίσεων – Προαγωγών προκειμένου να εξασφαλιστεί αξιοκρατία και διαφάνεια, με την παράλληλη συμμετοχή εκπροσώπων μας στα Συμβούλια Κρίσεων – Προαγωγών. Οι ετήσιες κρίσεις να λαμβάνουν χώρα όπως προβλέπεται από τα ισχύοντα Π.Δ., χωρίς παρεκκλίσεις. Εισαγωγή αντικειμενικών κριτηρίων αξιολόγησης στο σύστημα Κρίσεων-Προαγωγών. Ουδείς Αξιωματικός παραγωγικής σχολής θα αποστρατεύεται, χωρίς να έχει συμπληρώσει τριανταπέντε έτη τουλάχιστον, πραγματικής υπηρεσίας στο Σώμα.
5.Την τροποποίηση του άρθρου 7, παρ. 7 του Ν. 3686/2008  “Ρυθμίσεις θεμάτων Προσωπικού της Ελληνικής Αστυνομίας” καθώς και του Ν.4058/2012 [σύμφωνα και με πρόσφατη πρόταση της Ομοσπονδίας μας], ώστε να εξαλειφθεί η σημερινή ανωμαλία που έχει παρατηρηθεί αναφορικά με την προαγωγή των Ανθυπαστυνόμων στο βαθμό του Υπαστυνόμου Β΄, με την θέσπιση ξεχωριστής επετηρίδας Ανθυπαστυνόμων για την βαθμολογική τους εξέλιξη, προς αποφυγή των αλλεπάλληλων δικαστικών διεκδικήσεων Ανθυπαστυνόμων, που καταλήγουν στην έκδοση διαφορετικών δικαστικών αποφάσεων (δικαστικός τραγέλαφος). Την θεσμική διαμόρφωση δίκαιης λύσης του ζητήματος με εναρμόνιση της νομοθεσίας σύμφωνα και με τα ισχύοντα στις Ένοπλες Δυνάμεις, το Πυροσβεστικό και Λιμενικό Σώμα.
6.Την αντίστοιχη θεσμική επίλυση του προβλήματος μη προαγωγής αξιωματικών του Τ.Ε.Μ.Α. (Ν.Δ. 649/1970) στον βαθμό του Αστυνόμου Β΄ και του Αστυνόμου Α΄, λόγω μη επαρκών οργανικών θέσεων αυτών των βαθμών, σε αντίθεση με τους αξιωματικούς της Σ.Α.Ε.Α. Άμεση υλοποίηση της δέσμευσης του Αρχηγείου μας, για αύξηση των οργανικών θέσεων με την έκδοση νέου Π. Δ/τος.
7.Την θεσμοθέτηση νέου αξιοκρατικού και δίκαιου νομικού πλαισίου για τους Αξιωματικούς ειδικών καθηκόντων, που θα αντιμετωπίζει τα χρόνια, θεσμικά και επιστημονικά προβλήματά τους. Υπαγωγή   των   Αξιωματικών  ειδικών  καθηκόντων στο σύστημα μεταθέσεων  (αντικειμενικά   κριτήρια του Π.Δ. 100/2003) κατά τα ισχύοντα για τους Αξιωματικούς γενικών καθηκόντων.
8. Την ουσιαστική αναβάθμιση των προγραμμάτων σπουδών των Αστυνομικών Σχολών και την σύσταση επιτροπής με συμμετοχή εκπροσώπων μας, που θα εξετάσει την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση σε όλες τις βαθμίδες, στην κατεύθυνση των σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας. Ποιοτική αναβάθμιση της αστυνομικής εκπαίδευσης σε όλα τα επίπεδα και τα γνωστικά αντικείμενα, από την  Σχολή μέχρι και τις περαιτέρω μετεκπαιδεύσεις, κατά την ενεργό υπηρεσία
9.Την γνωστοποίηση σε επίσημη, υπηρεσιακή ιστοσελίδα του ακριβούς αριθμού μορίων, κάθε Αστυνομικού που υπάγεται στο Σύστημα Μεταθέσεων του Π.Δ. 100/2003 και έχει υποβάλλει αίτημα μετάθεσης για υπηρεσία εκτός Νομού, εγκαίρως και πριν την συγκρότηση του συμβουλίου Μεταθέσεων από το Α.Ε.Α, για λόγους διαφάνειας, δικαιώματος ενημέρωσης και ρύθμισης οικογενειακού και ατομικού προγραμματισμού.
10.Την τροποποίηση του ισχύοντος συστήματος βαθμολόγησης-αξιολόγησης της υπηρεσιακής απόδοσης του Αστυνομικού προσωπικού με την εισαγωγή της εκατοσταβάθμιας κλίμακας αλλά και συγκεκριμένων αντικειμενικών κριτηρίων. Γνωστοποίηση των σχετικών εκθέσεων αξιολόγησης, στους αξιολογούμενους Αξιωματικούς, με επίδοση αντιγράφων κατά την γνωστοποίηση της βαθμολογίας και εισαγωγή μοχλών – κινήτρων προς μεγιστοποίηση της υπηρεσιακής απόδοσης όλου του προσωπικού.
11.Τον χαρακτηρισμό του αστυνομικού επαγγέλματος ως “ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥ και ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΟΥ”.
12.Την διαβούλευση  και  την παγίωση της συμμετοχής των συνδικαλιστικών μας οργάνων στη λήψη ουσιαστικών, κρίσιμων αποφάσεων για το Σώμα και τις επιμέρους λειτουργίες του (πειθαρχικό δίκαιο, ασφαλιστικό, κρίσεις, προαγωγές, σύστημα μεταθέσεων κλπ) αλλά και τον ουσιαστικό εκσυγχρονισμό των Κανονισμών του Σώματος,  με ταυτόχρονη κωδικοποίησή τους.
13.Την αναβάθμιση   της  Ιατρικής   περίθαλψης   του   αστυνομικού  προσωπικού,  με την πρόσληψη Ιατρών όλων των ειδικοτήτων. Παροχή σωστής, επιστημονικής υγειονομικής περίθαλψης και νοσηλείας των αστυνομικών και των οικογενειών τους, σε όλα τα Στρατιωτικά Νοσοκομεία και όχι μόνο από το 401 Γ.Σ.Ν.Α. και το Ν.Ι.Μ.Τ.Σ. Δημιουργία κλινικών στα ανωτέρω νοσοκομεία για την νοσηλεία αποκλειστικά αστυνομικών. Κατάργηση της σειράς προτεραιότητας των στρατιωτικών έναντι ημών.        
14.Την εκμετάλλευση των προγραμμάτων Ε.Σ.Π.Α. τόσο για την εκπαίδευση – μετεκπαίδευση Αστυνομικών σε θέματα αστυνομικού ενδιαφέροντος, όσο και για την προμήθεια υλικοτεχνικού εξοπλισμού και οχημάτων από την ΕΛ.ΑΣ.
15.Τον σεβασμό και την εφαρμογή των αποφάσεων των Διοικητικών Δικαστηρίων τόσο για τις πειθαρχικές ποινές όσο και για οποιοδήποτε άλλο ζήτημα που δικαιώνει το αστυνομικό προσωπικό. Απεμπλοκή από το Ν.4093/2012 σχετικά με την υποβολή αυτοδίκαιης αργίας, καθόσον η πειθαρχική διαδικασία στην Ελληνική Αστυνομία κινείται με γοργούς ρυθμούς και ολοκληρώνεται χωρίς καθυστερήσεις.
16.Να μην ιδρυθεί καμία νέα Υπηρεσία ή Ομάδα, στα πλαίσια και της επικείμενης αναδιάρθρωσης, χωρίς προηγούμενη πρόβλεψη ισάριθμων - αντιστοίχων οργανικών θέσεων, προς στελέχωσή της και άμεση κάλυψη των θέσεων αυτών, με προσωπικό, από ιδρύσεώς της.
17.Την τροποποίηση του άρθρου  18  Π.Δ. 100/2003,  ώστε  το  Δευτεροβάθμιο  Συμβούλιο  Μεταθέσεων που  εξετάζει τις προσφυγές των μετατιθέμενων, να απαρτίζεται από διαφορετικά πρόσωπα από αυτά που αρχικά συνέθεσαν το Πρωτοβάθμιο, ως προς τους υπηρεσιακούς παράγοντες.
18.Την εφαρμογή των κανόνων Υγιεινής και Ασφάλειας, με την άμεση αποσυμφόρηση των κρατητηρίων των Αστυνομικών Υπηρεσιών. Ο αυξημένος αριθμός των κρατουμένων και οι ανεπαρκείς κτιριακές υποδομές δεν αποτελούν μόνο προβλήματα υπηρεσιακής φύσεως, αλλά συνδέονται με τα ανθρώπινα δικαιώματα και την ανθρώπινη αξιοπρέπεια.
19.Την προμήθεια νέων, λιγότερο δαπανηρών και ρυπογόνων, υπηρεσιακών οχημάτων (πετρελαιοκίνηση), με την αντικατάσταση όλων των παλιών - ακατάλληλων και την επίσπευση των διαδικασιών εγκρίσεων δαπανών, για την άμεση συντήρηση και επισκευή των υπολοίπων.
20.Την τροποποίηση του ΠΔ 100/2003 «Τοποθετήσεις, μεταθέσεις, κλπ) στην κατεύθυνση του πορίσματος της επιτροπής που συστάθηκε προς τούτο από τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας. Άμεση κατάργηση του άρθρου 7 παρ. 6 του Ν. 2713/99 που προβλέπει την κατ’ εξαίρεση μετάθεση Αστυνομικών της Δ/νσης Εσωτερικών Υποθέσεων της Ελληνικής Αστυνομίας.
21. Να τερματιστεί η "ερμαφρόδιτη" θεσμικά κατάσταση της ΔΙ.ΑΣ., με την δημιουργία Υποδιεύθυνσης, που θα υπάγεται διοικητικά και επιχειρησιακά στην Διεύθυνση Άμεσης Δράσης.
22. Να εφαρμοστεί ο ισχύων νόμος ίδρυσης της Υπηρεσίας Προστασίας Αλλοδαπών Αξιωματούχων και Ευπαθών Στόχων με την οργανική υπαγωγή στην Υπηρεσία αυτή όλων των Αστυνομικών που φυλλάσουν αυτούς τους στόχους.


Β΄. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Διεκδικούμε:

1.Την πλήρη και όχι μόνο την μερική (όπως ισχύει) συμμόρφωση της Κυβέρνησης με την απόφαση του ΣτΕ - Αποκατάσταση του μισθολογίου μας στα επίπεδα του Αυγούστου 2012.
2.Την επαναφορά της νυχτερινής αποζημίωσης στα 2,90 ευρώ την ώρα και την αύξηση της αποζημίωσης για την εργασία πέραν του πενθημέρου (χωρίς αριθμητικά πλαφόν των πενθημέρων).
3.Την χορήγηση υπερωριακής αποζημίωσης, για την απασχόληση πέραν του θεσμοθετημένου, εβδομαδιαίου χρόνου εργασίας των αστυνομικών.                  
4.Την αναπροσαρμογή του επιδόματος διοίκησης για όλους τους διοικούντες Αξιωματικούς, επιπέδου Τμήματος, Διεύθυνσης, λόγω της επικείμενης μείωσης των διοικητικών δομών της συντελούμενης αναδιάρθρωσης (μικρότερος αριθμός δικαιούχων Αξιωματικών), ώστε να αντιλαμβάνεται εμπράκτως τις απαιτήσεις του νευραλγικού ρόλου του Διοικητή-Διευθυντή, ως μάνατζερ.
5.Την αποζημίωση των διδασκόντων αστυνομικών (επιμίσθια) που υπηρετούν στις Αστυνομικές Σχολές και διδάσκουν σ’ αυτές γνωστικά αντικείμενα αστυνομικής φύσης (αυτοάμυνα- αυτοπροστασία, οπλοτεχνική, σκοποβολή κλπ), όπως συμβαίνει και με το υπόλοιπο πολιτικό, διδακτικό προσωπικό.

Γ ΄. ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ – ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ

Απαιτούμε :

1.Την τροποποίηση της υφιστάμενης νομοθεσίας, για την θεσμοθέτηση επιπλέον εργασιακών πόρων με σκοπό την ενίσχυση των αποθεματικών των ασφαλιστικών μας Ταμείων, προκειμένου να μην υπάρξει κανένα πρόβλημα στην καταβολή του ΕΦΑΠΑΞ και των μερισμάτων [μετά την απομείωση των αποθεματικών τους από το PSI] και την περαιτέρω άμεση αποκατάσταση των ζημιών-απωλειών, τις οποίες υπέστησαν τόσο αυτά, όσο και οι λογαριασμοί του Ιδρύματος Παιδικών Εξοχών της ΕΛ.ΑΣ.
2.Την αναλογική εκπροσώπησή μας στο Δ.Σ. του Μ.Τ.Σ., την άμεση εξεύρεση λύσης για τη βιωσιμότητά του, την συνέχιση της χρηματοδότησης για την απρόσκοπτη καταβολή των μερισμάτων στους δικαιούχους.
3.Να μην υπάρξει ουδεμία περαιτέρω μείωση των μερισμάτων του Μ.Τ.Σ. και των Επικουρικών Ταμείων. Εξυγίανση των οικονομικών τους, με αξιοποίηση των περιουσιακών τους στοιχείων και χωρίς περαιτέρω αύξηση των μηνιαίων παρακρατήσεων των εν ενεργεία αστυνομικών.
4.Την μετονομασία του Μετοχικού Ταμείου Στρατού σε Μετοχικό Ταμείο Στρατού – Αστυνομίας.
5.Την χρονική συντόμευση της καταβολής του ΕΦΑΠΑΞ στους δικαιούχους απόστρατους του Σώματος, καθώς και επίσπευση των διαδικασιών έκδοσης της πρώτης πράξης συνταξιοδότησης.
6.Την προσαύξηση κατά τρία επιπλέον έτη του δικαιώματος των αστυνομικών για αναγνώριση της ¨μάχιμης πενταετίας¨, ήτοι σε οκτώ χρόνια συνολικά, με τις ίδιες εισφορές-κρατήσεις αναλογικά του σήμερα, για την αναγνώριση περισσότερων χρόνων υπηρεσίας από όσους το επιθυμούν, εξαιτίας της αντίστοιχης υποχρεωτικής αύξησης των ετών θεμελίωσης συνταξιοδοτικού δικαιώματος, από 25 σε 40 έτη, καθόσον έτσι προκύπτει συμπλήρωση από την έκτη μέρα εργασίας του αστυνομικού στη βδομάδα, όχι 5 αλλά ¨8 μάχιμα έτη¨ κατά αναλογία, στο διάστημα αυτό.
7.  Ουδεμία περαιτέρω μείωση των χορηγούμενων συντάξεων και καμία αλλαγή του τρόπου υπολογισμού αυτών για τους νεοεξερχόμενους συνταξιούχους


ΠΗΓΉ:www.bloko.gr